Friday 2 July 2010

Huurrraaa!!!

Po 3,5 miesiąca sprawdzania, przeglądania dokumentów, spotkań i oczekiwania - udało się - jest światełko w tunelu!

Podczas dzisiejszego spotkania z prawnikiem ustaliliśmy datę odebrania kluczy do naszego nowego domu!!!
Już nie możemy się doczekać!
I choć czeka nas ogrom pracy to radość z tworzenia czegoś swojego wynagrodzi nam zmeczęnie. (No, przynajmniej mamy taką nadzieję ;) )

I tu mała prośba do Was - bardzo chętnie wysłucham wszelkich rad dotyczących odnawiania, tapetowania, malowania, dekorowania... Będę bardzo wdzięczna za wszelkie pomysły i wskazówki.

Z góry bardzo bardzo bardzo Wam dziękuję!

Jeszcze tylko tydzień!

Pozdrawiam ciepło.

2 comments:

  1. NAPEWNO BIEL I JESZCZE RAZ BIEL PLUS MEBLE POSTARZANE I DUŻO FAJNYCH KOLOROWYCH DODATKÓW I MAŁE ZNALEZISKA.TO NAPEWNO DOBRE KLIMATY.JA JESTEM NA ETAPIE SPRZEDAŻY MIESZKANIA I CHCĘ KUPIĆ DOM,ABY ZIŚCIŁY SIE MOJE MARZENIA .
    POZDRAWIAM MONIKA

    ReplyDelete
  2. Gratuluję zakupu domku. Mi marzy się też, mój własny z tarasem. najchetniej drewniany. Z chęcią będę zaglądać jak radzisz sobie z jego udomawianiem
    A jesli tylko bede w stanie pomóc, poradzić - to z wielką przyjemnością to zrobię

    pozdrawiam Dorota

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails